Servicii contabilitate

Informatiile furnizate de contabilitate permit controlul afacerii Dvs si reprezinta suportul deciziilor economice si financiare necesare pentru coordonarea eficienta a activitatii.

Acest lucru este posibil prin operarea periodica in contabilitate a operatiunilor desfasurate de firma dumneavoastra. Numai in acest mod, pe baza informatiilor oferite de noi, puteti lua deciziile cele mai corecte privind activitatea viitoare.

Principalele activitati oferite in cadrul acestui serviciu:
- Inregistrarea cronologica a articolelor contabile pe baza documentelor primare
- Elaborarea balantei contabile analitice si sintetice lunare
- Intocmirea registrului jurnal, inventar, jurnalelor de TVA si carte mare
- Intocmirea si depunerea bilantului contabil
- Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele
- Intocmirea ordinelor de plata pentru profit/venit si TVA

 

Imobilizari

Imobilizarile, fie corporale sau necorporale, aduc un plus de siguranta afacerii.

Investitia pe care doriti sa o efectuati in echipamente se bazeaza pe analize economice bine definite.

Principalele activitati oferite in cadrul acestui serviciu:
- Intocmirea de fise pentru mijloacele fixe si obiectele achizitionate;
- Calculul amortizarii lunare;
- Urmarirea cheltuielor de amortizare;

 

Salarizare – resurse umane

Principalele activitati oferite in cadrul acestui serviciu: 
- Intocmirea, depunerea si urmarirea dosarelor de personal
- Intocmirea si depunerea declaratiilor
- Intocmirea diverselor adeverinte pentru personal
- Intocmirea ordinelor de plata aferente retinerilor salariale
- Elaborarea de diverse rapoarte configurate conform cerintelor
- Completarea registrului pentru evidenta salariatilor


Contabilitate partida simpla

  • Preluarea lunara si inregistrarea documentelor primare prezentate ;

  • Centralizarea documentelor si redactarea fiselor pentru operatiuni diverse , a jurnalelor privind operatiunile diverse , a Registrului-jurnal de incasari si plati , a Registrului inventar si a altor documente prevazute de legislatia in vigoare privind contabilitatea in partida simpla ;

  • Stabilirea lunara a tuturor elementelor de calcul necesare la calculul venitului net anual ;

  • Stabilirea venitului net anual , completarea si depunerea declaratiei anuale de venit ;

  • Intocmirea si depunerea decontului de TVA si a celorlalte raportari legate de statutul de platitor de TVA ( daca este cazul ) ;

  • Acordarea de consultanta contabila in legatura cu activitatea sa ;

  • Acordarea de asistenta in cazul controalelor pe probleme financiar-contabile ;

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>